linnsanbieber

Alla inlägg under september 2012

Av linn johansson - 22 september 2012 17:19

heej jag har inte bloggat för jag har inte haft tid helt enkelt men nu bloggar jag tummen upp men ja de kommer komma bilder på vad jag fick av min kompis som nyss kom hem från usa <3 dom kommer nu först sen så kommer det komma gammla bilder jag har hittat på mig och när vi var i usa hah adet var 2008 så jag ser kanske lite konstig ut men iaf tyckte det var roligt att hitta dom bilderna jag lägger bara upp några bilder <3 nu kommer presenterna <3   <3

  body lotion <3 <3


  lollipop <3


  girlfreind <3 <3 <3 <3 <3 <3med body lotion och body wash och pafrymen <3


Av linn johansson - 18 september 2012 17:11

Hej på er nu har jag kommit hem från skolan och affären i skolan så var de skoj och jag hade utvecklingssamtal och de gick väll bra och i affären så handlade vi bara lite mat men nu så ska jag göra nudlar till mig mums... Och efter det ska jag plugga som vanligt och sen ska de bli antingen x factor elr ung och bortskämd men efter det så blir det iaf svenska Hollywood fruar yeeeey och efter det blir det nog att sova kanske uppdaterar senare mot kvällen men nu ska jag laga nudlar :)

Av linn johansson - 17 september 2012 21:35

 

heej på er är e jag glad tummen upp nemen ja idag så var jag iskolan som vanligt och på måndagar så slutar vi alltid fem över ett chill hihi och när jag kom hem så bakade jag cupcakes mums men efter det så pluggade jag ush på de där pluggandet blääää men jag är glad iaf hehe nemen nu e jag trött och bloggar sammtidigt hur ska detta gå... tror de går bra men i mon så är de nog inte nått speciellt ska på utvecklingssamtal... roligt höhö nemen man får hoppas att man har blivit godkänd i allt hihi.. men nu kommer en till bild på miiiig ha de gött..

 

säger hej då så länge seee yaaaa <3

Av linn johansson - 16 september 2012 17:01

Av linn johansson - 16 september 2012 16:41

i går så var jag hos mina kusiner och var där typ hela dagen hehe men de var roligt ja när jag kom dit så cyklade jag och noah den minsta runt i samhället de var lite motvind men de får man tåla och efetr det så kolalde vi på tv och åt M&Ms mums och sen så åkte vi ut till våran mormor och morfar och va ute o gick en sväng och när vi var ute och gick så såg vi en bäbis orm som var läskig :s men men efter det så kom resten utav min familj hem till dom och så åt vi och dom kollade på adventure (stavning) och vi var där uppe höhö och sen så åkte vi hem och sovde de var lördag nu kommer vi till denna dag söndag ja det jag har gjort idag det är pluggat och pluggat och pluggat och gissa mer vad jag har gjort joo plugga så där asroligt att spendera en söndag.... men men vi seeees bilder kommer snart från gårdagen <3

Av linn johansson - 14 september 2012 18:40

hej hopp som ni kanske har märkt så tog jag en paus ifrån bloggen för jag orkade inte blogga hehe..... men iaf idag har jag ridit och fick en utav mina favvo hästar diddi jippi yeey men på dagens lektions så hoppade vi det var askul och de gick faktist bra för mig haha men nu ska jag göra mat see yaa later alligator

Av linn johansson - 10 september 2012 19:52

halloj ja i går så bloggade jag ikke men idag så bloggar jag jippi men jaja i går så var jag med linnea och vi var typ i skogen och kollade men ja efter de så fikade vi och var här hemma och chillade och idag så började jag med skolan dåe och vi hade tråkiga lektioner sm vanligt.... men det positiva på måndagar är att vi som ej har hemkunskap sluter 5 över ett yeeeey för oss s efter skolan så hängde jag med bianca och linnea hem och vi kollade på tv satt vid datan och så typ chillade vi oxå men nu ska jag se på x factor såå see yaaaa

Av linn johansson - 8 september 2012 22:44

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards